www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Nu äntligen.

Nu har jag valt till gymnasiet! Känns bra verkligen :P Vet ju att jag kommer in på mitt förstahandsval men skulle kunna tänka mig både andra och tredje valet faktiskt. Dock är det ju fotograferingen som jag vill lägga krutet på så därför har jag varit rätt så säker på det från första början. Känner en till som ska gå Media på LBS, men sedan har jag ingen aning och det är roligt! Superkul att lära känna nya människor ;)
Ni som är i min ålder, har ni bestämt vad ni ska gå än? :)
Comments
Posted by: Esmeralda Edenberg

Jag kommer att söka till Djurparkslinjen på Himmelstalundsgymnasiet i Norrköping som första val. I andra blir det nog Estetik och media här i stan och ett tredje val har jag inte kommit fram till än, hehe... :3 Men vad tidigt ni skickar in, jag har för mig att vi ska ansöka typ i februari eller nåt, hehe! :] Men det är ju bara bra att vara ute i tid liksom! :)

Svar: Trevligt trevligt! :) Vi ska söka mellan 10 januari och 1 februari, så jag är väl rätt tidig :3
Alma Bengtsson

2013-01-15 @ 07:45:19
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab