www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Onsdag

Instagrambild på mig och fina Amanda♥
Tjolahopp! Idag är det onsdag, vilket betyder att jag först har rätt tråkiga lektioner innanjag åker till PS för matte :) På svenskan idag fick vi göra ett gammalt nationellt läsförståelseprov och jag blev förvånad över hur lätt det faktiskt var, haha! På PS-matten idag fortsatte vi med algebra och hur man ska förenkla uttryck till termer och faktorer. Gjorde en uppgift i grupper i slutet vilket var ganska kul faktiskt :P Börjar förstå mig lite mer på algebra nu, haha...
 
Kom hem vid halv fem som alltid på onsdagar och då fikade jag. Satte mig sedan och tittade klart på Alvin och Gänget 3 som jag började kolla på igår. Himla go film det där! :)
 
Nu sitter jag här med katten i knät och myser :) Har väl inte mycket mer att säga, hoppas ni får en trevlig kväll!
Kommer inlägg med bättre bilder imorgon! :)
Comments
Posted by: Amanda

Så snygga vi är!

Svar: Oja!
Alma Bengtsson

2013-01-30 @ 18:51:27

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab