www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Snölandskap

Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55/3,5-5,6
Panorama på 7 bilder från igår.
Tjolahopp alla där ute! Här är inte uppdateringen på topp och det har inte varit så mycket nya bilder på sistone, men det är för att jag inte har haft tid att sitta vid min stationära dator (där jag har photoshop och redigerar alla bilder), så därför har det blivit lite halvdant :) Men vi tar nya tag såklart!
 
Dagen började med bild, som alltid på tisdagar. Älskar bild ♥ Idag gick det faktiskt riktigt bra och jag ritade och allt flöt på :) Kan visa er nästa vecka hur det ser ut om jag kommer ihåg!
Sedan hade vi matte, NO, spanska och SO. Sista lektionen var det elevens val och jag hade musik, tränade till musikhistorieprovet vi ska ha på måndag.
 
Kom hem och fikade, mamma hade bakat bullar och muffins :) Mumsigt värre! Fixade i stallet och tog in hästen, sen så har jag bara suttit vid datorn och tagit det lugnt. Behövde det,känner jag. Pluggat så många eftermiddagar/kvällar senaste veckan...
 
Ska nog redigera lite bilder från helgen, kanske slänger upp några här sedan :) Ha det bra så länge!
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab