www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Together they make one master of death.

The wand, the cloak and the stone.
Pysslade ihop en fin bild med Deathly Hallows-märket såhär på kvällskvisten. Tänkte att berätta för er lite vad jag gjort idag med!
Skolan var inte riktigt som vanligt idag! Vi välkomnade en ny kompis till klassen idag. Verkligen superkul att någon börjar i klassen, innan har det bara slutat folk... ;) Hon verkar vara en snäll och trevlig tjej i alla fall, och hon har nog kommit till en av de konstigaste klasserna, haha... Men kul har vi ihop och det är det viktigaste! Vi har också fått en ny idrottslärare eftersom den läraren vi hade i höstas har fått barn. Hon verkar helt okej tycker jag.
När jag kom hem så fikade jag innan jag stack ut till stallet. Red en runda på en knapp timme med mycket trav och galopp! Härligt, men rätt kallt ;)
När jag kom in från stallet låg min nya mobil och väntade på mig, så den har jag utforskat lite och så har jag ju suttit vid datorn ;)
 
Ska strax gå och duscha, fixa te och titta lite på tv :)
Comments
Posted by: malin ツ

HUR FÅR DU DATUMET SÅ?!?!?!?!?!?!?!? :D

Svar: Va menaru? :s
Alma Bengtsson

2013-01-11 @ 06:23:14
URL: http://mauolin.blogg.se
Posted by: trisiaa

Vill du vinna en länk inför massvis med läsare? samt en ny och personlig HEADER?

Var då med i veckans bloggtävling! 4 vinnare dras på onsdag! Tävlingen hittar du på min blogg, kram på dig :D

Svar: Nej tack :)
Alma Bengtsson

2013-01-11 @ 12:34:28
URL: http://nattstad.se/trisiaa
Posted by: Stina

Kul med en ny :)

Tror du det är viktigt med satsande föräldrar för att lyckas inom ridsporten? Läs mitt inlägg!

Svar: Ja verkligen :)
Alma Bengtsson

2013-01-11 @ 16:01:40
URL: http://stinabjorklund.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab