www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Veckans bild - Vecka 1

Lite försenat, men bättre sent än aldrig!
Fick idén från den här bloggen och lånade den :P Jag ska alltså i slutet på varje vecka under 2013 välja vilken bild från veckan som jag gillar mest. Bilden som jag valde för vecka 1 ↑ tycker jag är så himla fin. Man ser bladets ådror bra och den är härligt grön! Hade helst av allt velat ha hela bilden i fokus (nu är det ju oskarpt i kanterna) men man kan inte lyckas med allt här i livet! :)
 
Vad tycker ni om projektet Veckans Bild? Och vad tycker ni om att denna bilden blev veckans bild? :)
Comments
Posted by: Esmeralda Edenberg

Jag tycker minsann att det blev ett riktigt skönt flow när det inte var skärpa ända ut. :) Men det är väl en smak sak det där. :)

Kul grej förövrigt, får man haka på och göra likadant på sin egna blogg? ;)

Svar: Sant det du säger hörru! Jag gillar den i vilket fall som helst, skulle dock vara kul att se den helt i fokus så man kan jämföra! :)
Självklart! Harubla's (på Dayviews) idé från början och han sa att han inte hade patent på den så det var fritt fram att använda den som man ville, haha ;)
Alma Bengtsson

2013-01-11 @ 18:43:52
URL: http://esmeraldaedenberg.blogg.se
Posted by: malin ツ

åh najs ide! och superfin bild!

Svar: Tack!
Alma Bengtsson

2013-01-11 @ 20:19:22
URL: http://mauolin.blogg.se
Posted by: Emelie

Super härlig idé! Kanske lånar den och gör om den till månadens bild, i min blogg. Om det är ok? :) hihi

Svar: Gö du så! :)
Alma Bengtsson

2013-01-12 @ 12:50:40
URL: http://emeliisaksen.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab