www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

"...will be treated... as... equally guilty."

Gjorde ett litet collage med bilder på Snape, en av mina absoluta favoritkaraktärer i Harry Potter.
Tjena! 
Idag var jag på PS och hade matte, som alltid på onsdageftermiddagarna. Vi började med algebra idag. Inte min favoritdel i matematiken, men läraren vi har på PS är jättebra, så han kanske kan få mig att ändra uppfattning :P 
Var inte hemma förrän vid fem för jag gick hem från bussen (ca 1,5 km). Var väldigt kallt men gick rätt bra ändå för solen sken och jag gick med storebror så det var trevligt :) 
När jag hade fikat och mockat rörde jag och Anton (min storebror) ihop supermumsiga chokladbollar! :) 
 
Nu sitter jag här och väntar på att nagellacket ska torka så att jag kan gå och duscha. Önskar er en fortsatt trevlig kväll gott folk!
Comments
Posted by: Hanna-Li

Fett coolt collage! Har alltid velat göra ett sånt, hur gjorde du? Eller typ i vilket program :)

Svar: Tack! Gjorde det i gimp :)
Alma Bengtsson

2013-01-27 @ 20:01:33
URL: http://hannalih.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab