www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Windows Phone 8 - HTC 8X

Min fina nya mobil kom idag! Jag har nog inte nämnt här i bloggen att jag deltog i en tävling som webbshopen Inet höll på sin facebook-sida. Min storebror berättade om tävlingen för mig och han hjälpte mig även lite med bilden jag deltog med :) 
Sedan nu på lovet fick jag ett mail från Inet och de berättade att det var jag som hade vunnit! Första pris var en HTC 8X, en riktigt vass Windows Phone 8 som är ny på marknaden. Jag som aldrig vinner nåt hade nu vunnit första pris!
Så idag - äntligen - kom den. Jag är så glad!!
Bilden jag deltog med som vann tävlingen:
Reglerna var som så att man på bilden skulle ha med HTC 8X på bilden och även Inet's ansikte utåt - Dr. Inet. 
Comments
Posted by: malin ツ

haha fan vad klockren bild! Var inte så konstigt att du vann! ;)

Svar: Hihi :3 TACK
Alma Bengtsson

2013-01-10 @ 20:14:46
URL: http://mauolin.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab