www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

torsdag

Ett smakprov från dag 4 i London, det kommer bli ett magiskt inlägg om vi säger så!
Hejsan allihop! Hoppas ni alla har bra väder och njuter av sommarlovet :) Man tror ju att man ska ha mer tid att blogga på sommaren, men icke. Dagarna flyter ihop och man har inte direkt någon struktur i vardagen, och sedan är det ju inte så kul att sitta inne vid datorn när det är fint väder! :)
Jag vet inte om jag nämt det här i bloggen men jag åker faktiskt till England på lördag! Jag hoppas att jag hinner redigera klart bilderna från London så att jag kan tidsinställa två inlägg med bilder därifrån, och så får vi se om jag hinner redigera filmen med svaren på frågestunden... Vi får se hur det blir med inläggen framåt veckan helt enkelt!
Ni får ha det bra så hörs vi!
 
Comments
Posted by: Frida

Ha det kul i england :D

Svar: Det ska jag! :)
Alma Bengtsson

2013-07-25 @ 20:25:49
URL: http://wecountingstars.blogg.se
Posted by: Louise - Elsalouise.blogg.se

Hejhej! Eftersom du tar så fina bilder så tror jag att du har en stor chans i min fototävling som är igång just nu! :D
Skulle vara jätteroligt om du ville kika in inlägget och kanske även delta? Kram☺♥

Svar: Först och främst: Tack så mycket!Jag ska kika!
Alma Bengtsson

2013-07-25 @ 23:06:43
URL: http://elsalouise.blogg.se
Posted by: Sofia

Har inte du precis varit i England?

Svar: Jo vi var i London med familjen för en månad sedan, men ska dit med 4H nu :)
Alma Bengtsson

2013-07-26 @ 12:11:13

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab