www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Senaste tiden

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Bild fotad häromdagen.
Hejsan! Det var ett par dagar sedan sist, men jag har varken haft tiden eller orken att blogga så därför har det inte blivit något. Nu är vi inne på slutspurten i skolan och det är så fruktansvärt mycket vi ska hinna med, och då får bloggen tyvärr lida. Vi har fullt schema nu de sista två veckorna, men när sommarlovet kommer då blir det tid till det jag älskar - fota, blogga och rida. Jag kommer även att åka på två äventyr i sommar, men jag tänker inte berätta något här än... ;) Jag vet att det kommer att bli så sjukt roligt och att jag kommer vara väldigt lycklig detta sommarlov! 
 
Vädret här i Varberg är underbart och jag och min bror ska snart cykla iväg till sjön. Badade igår kväll vid åtta, hur underbart som helst♥
 
Jag hoppas att ni förstår att jag inte hinner blogga så mycket nu, många av er har väl också mycket i skolan. Funderar på om jag ska köra en frågestund kanske... Återkommer om det.
 
Hörs snart igen! Kram :)
Comments
Posted by: Moa

Hej alma! Först och främst måste jag säga att du är jätteduktig på att fota. :) Jag har också en Canon EOS 600D och undrar om du har en fjärrutlösare till din kamera och i så fall vilken?

Svar: Tack så mycket du :) Yes det har jag! Hittade inte exakt den jag har, men denna borde funka för dig: http://www.kamda.se/ir-fjarr-universal-rm-e5 :)
Alma Bengtsson

2013-06-01 @ 15:15:37
Posted by: felicia - fotokobran

grym bild! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Alma Bengtsson

2013-06-08 @ 10:58:18
URL: http://fotokobran.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab