www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

8 bekännelser

En härlig arkivbild från 2012.
Malin utmanade mig på att bekänna 8 saker om mig själv som ni kanske inte visste, so here we go! :)
 
  1. Jag har alltid väldigt mycket saker på mitt skrivbord. Även om jag städar t.ex. en förmiddag så har jag lyckats ta fram massa grejer igen på eftermiddagen (vanligtvis nagellack, eh.).
  2. Jag är bra på att diskutera och framföra mina åsikter. Jag säger helt enkelt vad jag tycker om saker och ting och om jag är i en duskussion så har jag svårt att släppa det innan jag "vunnit", haha...
  3. Jag måste hela tiden googla saker. Som typ igår när jag gick poängpromenad, i och med att jag inte kunde någon av frågorna så var jag tvungen att kolla upp det när jag kom hem. Det är inte bra att leva med obesvarade frågor! ;)
  4. Jag blir lätt distraherad när jag sitter vid datorn och ska få något gjort. Om jag sitter och ska göra en header till bloggen så kanske jag ramlar in på internet och sedan en timme senare öppnar jag photoshop... oops!
  5. Jag är en riktig morgonmänniska! Jag har väldigt svårt att sova länge, även om jag gick och la mig sent. Som när jag var hos Malin förra helgen, somnade vid 1-halv 2 och vaknade halv åtta... Men det är bra att vara morgonmänniska, dagen blir så mycket längre!
  6. Jag gråter väldigt lätt när jag kollar på film eller om jag ser något som betyder väldigt mycket för mig. Till exempel fina filmer och bilder från Harry Potter åh... Eller när de barnen sjöng Euphoria med Loreen i lördags! ♥
  7. Jag tror jag har ett ganska stort behov av att läsa bloggar. Det är mitt tidsfördriv. Jag tycker det är intressant och jag blir inspirerad. Jag tror det var förra helgen som vårat nätverk hade blockat alla blogg.se-bloggar så det blev lite jobbigt... Men då skaffade jag tumblr istället!
  8. Jag har det väldigt lätt för mig i skolan och behöver inte lägga ner särskilt mycket tid på skolan hemma för att få bra betyg. Jag är så glad att jag inte behöver sitta med skolarbete varje dag efter skolan utan jag kan koncentrera mig på att vara LEDIG och göra sånt jag tycker är roligt iställt!
Ni anar inte hur svårt det var att komma på vad jag skulle skriva, tog typ en timme, haha...! ;)
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab