www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Fina hästen ♥

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
 Foto: Malin
Go' kväll! Nu sitter jag hemma igen och Malin har precis åkt. Hon följe med mig hem när mamma hämtade mig vid tre-tiden för vi skulle fota Markoolio ↑. Vi fotade hennes hästar innan på eftermiddagen, de bilderna får ni se imorgon :)
Gårdagkvällen blev lång, de sista 30 minuterna på filmen kämpade jag för att hålla ögonen öppna, haha... Sov gott sedan i alla fall!
 
Ikväll är jag förste lammskötare för mamma och pappa ska iväg. 3 lamm ska flaskmatas! Det riktigt kryllar av lamm där ute nu, vi har fått nästan 40 sedan i söndags sa pappa!! Nu är det inte många tackor kvar som ska lamma :)
 
Ni får ha en trevlig lördagkväll allihopa! ♥
Comments
Posted by: [FOTOBLOGG] o livet med ADD

vad är han för ras ?? :)

Svar: Han är en New Forest:)
Alma Bengtsson

2013-03-16 @ 19:52:34
URL: http://www.Shadowzplay.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab