www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Lite bilder från idag

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
I förmiddags efter att jag och Malin ätit frukost och kollat lite på TV bestämde vi oss för att ta en promenad i det härliga vädret :) Kamerorna fick följa med (såklart!) och vi gick in på en liten mysig gångväg i en skog. Jag stod och skulle fota något och så hörde jag hur det prasslade ovanför mig. "Det är en ekorre ovanför dig!" säger Malin då och jag försökte så gott jag kunde att få en bra bild på den innan den hoppade iväg :) Så himla söt!! Var riktigt skönt med en promenad, och roligt hade vi (som alltid)! :P
 
Jag åkte hem strax innan lunch och efter fikat red jag en härlig runda medan pappa promenerade bredvid. Gick på ett ställe jag inte gått på innan och där var en jättebra galoppsträcka, underlaget var perfekt! Tog några vändor där, och sista vändan drev jag på Markoolio ordentligt och då svarade han med att sparka bakut, söten! Han tyckte det var så roligt att få springa snabbt! Härligt♥
 
Ska redigera bilderna på det jag köpte på Gekås igår, så ska ni få se det med :) 
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab