www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

MONDAY

HTC Windows Phone 8X
Lyssnar på McFly och är glad | Försökte fota solstrålarna | Myskläder | Fängslande, underbar bok
Hejsan! Då var det måndag igen. Helgen har gått otroligt snabbt, vilket är tråkigt :( Men nu går vi ju bara i skolan till torsdag och sedan är det LOOOOV! :D
Skoldagen var i princip som vanligt. Hade nationella muntliga i svenska och det gick nog bra tror jag! Tycker det var riktigt kul faktiskt, att diskutera :)
När jag kom hem och hade fikat satte jag mig och läste Cirkeln. Rekommenderar verkligen den boken, spännande, lite läskig och oförutsägbar! Har blivit lite beroende, började för typ en vecka sedan och har väl läst tre fjärdedelar, hehe... ;) 
Funderar på att sätta mig och fortsätta läsa strax, men vill ju inte läsa ut den innan jag fått tag i del två (önskat mig den när jag fyller år om en månad), såå får väl pausa och titta lite på TV istället :)
 
Ska ut och ge lammisarna vid 9, så det är väl det enda jag har att göra ikväll. Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll, kram på er!
Comments
Posted by: melanie

åh den boken är så bra! Första boken som jag faktiskt läser ut på flera år!

Svar: Den är grym! Oh, najs :))
Alma Bengtsson

2013-03-25 @ 21:52:17
URL: http://mmifoto.blogspot.se
Posted by: Anonym

Jag älskar Cirkeln !! Allt som händer tror man inte kommer hände som du sa... Ska läsa Eld nu !! :D <3

Svar: Grymt! :D
Alma Bengtsson

2013-03-26 @ 21:32:56

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab