www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Onsdag

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
 Bild från när jag var hos Malin i helgen.
Tjena! Idag var det onsdag igen vilket betyder drygt schema innan jag sticker iväg till gymnasiematten :) På matten idag jobbade vi i grupper och gjorde samma som sist. Vi räknade algebra i Z³, vi skulle faktorisera första-, andra- och tredjegradspolynom/uttryck (låter jättekomplicerat och konstigt, men det är inte så svårt när man lärt sig!) :) Gick väl rätt bra för min grupp tycker jag!
Efter matten gick jag och storebrorsan, Anton, ner till stan en stund. Köpte godis, hehe...! ;)
 
Nu hade jag faktiskt tänkt att träna (!) litegrann :P Lite spinning, styrka och smidighet blir bra! Sedan ska jag ge lammen om en timme ungefär.
Vi hörs! 
Comments
Posted by: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Aw, så jobbigt när man inte har tid/inte kan fota när man ser något bra! Snöar fortfarande sånna fina här nu (som lägger sig också! usch på det), men du kanske har tur och kan fota det imorgon istället :))

Svar: Ja, hoppas kan man ju alltid! Nej, men nu tycker jag det får vara nog med vinter. Här har faktiskt kommit upp lite krokusar och snödroppar :) två krokusar "blommar" T.o.m.! (de har inte slagit ut, men knoppar är det!) :D
Alma Bengtsson

2013-03-20 @ 20:39:26
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Posted by: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Ja, nu får det verkligen räcka med snö och bli lite varmare ute. Här kom det snödroppar för några veckor sen. Tänkte åka till botaniska snart igen om det är bra väder och kolla vilka blommor som kommit upp än så länge, Brukar vara lite vid denna tiden, men nu när det vart så kallt vet jag inte.

Svar: Usch och fy för kyla!
Alma Bengtsson

2013-03-20 @ 22:28:45
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Posted by: Elin

Härlig blogg<3 Du har världens finaste inspiration och du skriver mycket bra! <3 Snälla, skulle du kunna kommentera något om hur du tycker min blogg är och kanske ge mig lite förslag om vad jag ska förändra eller börja göra något? Ha en fortsatt trevlig dag! Kram!

Svar: Tack så jättemycket hörru! :) Ska titta på din blogg, absolut!Kram!
Alma Bengtsson

2013-03-21 @ 15:57:38
URL: http://ehecktors.blogg.se
Posted by: Annika

Fin bild :D

Svar: Tack! :)
Alma Bengtsson

2013-03-22 @ 09:35:49
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab