www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

1 maj

HTC Windows Phone 8X
Hejhej! Hann inte skriva något inlägg igår kväll, så tänkte berätta nu vad jag gjort idag :) Jag sov hos Annie inatt, vi gick och la oss vid elva ungefär och ställde väckarklockan på 5.30! Vaknade faktiskt innan klockan ringde, tro det eller ej, och var väl ganska pigga :) 
Varför gick vi då upp såhär tidigt en ledig dag? Jo, vid sju lastade vi Annies lilla häst Duncan (bilden till vänster) och åkte iväg mot Svesgård i Kungsbacka! Det är där jag hållit hus hela dagen :P De släpper korna på bete första maj och då brukar vi vara ett gäng som håller i lite ponnyridning :)
Det var helt sjukt mycket folk!! (övre bilden till höger) Annie skrev till mig nyss att där hade varit runt 8000 - 9000 (!!!!) personer! :O Vi tjänade bra på ponnyridningen ska jag säga, fick ihop 7500 kr på fem hästar :) Sedan var det en ridskola som hade med sex hästar också, men de hade en annan kassa. Så vi fick 1500 kr per häst, alltså tjänade jag och Annie 750 kr var! :)
 
Kom hem vid halv fyra, dödstrött. Kollade på några avsnitt av The big Bang Theory innan jag mockade och nu håller jag på att kolla några fler avsnitt :)
Blir att gå till sängs tidigt ikväll eftersom jag är så trött. Så jag säger väl god natt till er då!
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab