www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Bokskogen

 
 
Canon EOS 600D + Diverse objektiv
Hej! Igår var det jättefint väder och det var helt sjukt varmt så jag och mamma åkte till Gässlösa Naturreservat så jag kunde fota de fina bokarna :) Där är hur vackert som helst nu, jag och Malin måste åka dit en heldag snart ;)
Var inte där så länge eftersom det var så varmt, men blev en del bilder i alla fall. Redigerade dessa ↑ lite snabbt nu, ska titta på bilderna lite mer noggrant sedan. 
Idag har jag varit i LaholmShowmanship-dag. Ska ta och berätta mer om Showmanship någon gång, är inte så många som vet vad det är :) Har i alla fall varit en trevlig dag, om man bortser från att det ösregnat, men efter regn kommer ju solsken sägs det! :)
Är väldigt trött nu så går väl och lägger mig tidigt ikväll. Just det! Måste ju säga grattis till Danmark som vann Eurovision igår! Tråkigt att Sverige inte fick så höga poäng bara... Och att Grekland fick så mycket? Trodde jag aldrig! Är i alla fall sjukt stolt över Loreen som tog festen hit, produktionen var SKITSNYGG i år, älskade verkligen fjärilarna (ping Linn), Petra var superbra och att Sverige la in lite humor i det hela... GRYMT bra! Mer av det tycker jag!
Mina favoriter igår var Armenien, Malta, Ukraina och såklart Sverige! :) Gillade även Finland, Ryssland, Ungern och Island. Rumäniens var cool... Danmark var ingen favorit hos mig, men en helt okej låt :) Eftersom Euphoria är den bästa låten någonsin som vunnit ESC så är det lite svårt att slå och framförallt svårt att jämföra, haha.
 
Vad tyckte ni om ESC i år? Var det rätt som vann?
Comments
Posted by: Felicia

men åh herregud så vackert!

Svar: Det var helt fantastiskt! Tack!
Alma Bengtsson

2013-05-21 @ 20:31:52
URL: http://ffillann.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab