www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Details

Ringar: H&M
Jag är väldigt dålig på att använda smycken måste jag säga. Har mitt Deathly Hallows-halsband varje dag och det är i princip det enda smycke jag använder. Men när jag såg dessa ringar ↑ på H&M igår kunde jag inte låta bli att köpa dem, tycker det är så snyggt med massa ringar! Vill lära mig att använda smycken för det finns så mycket fina armband, halsband, örhängen och ringar där ute :)
 
Jag har haft en bra dag idag, har inte hänt något speciellt direkt. Ska kolla några avsnitt av The Big Bang Theory nu, medan jag funderar på hur jag ska utföra mitt lilla projekt jag har i engelskan :) Det enda jag kan säga är att ni kommer få ta del av det när jag är klar!
 
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab