www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

That's the truth

Detta är min favoritlåt för tillfället. Så himla bra♥
Inspirationen är inte på topp så därför har det varit lite dåligt här :) Svackor kommer och går!
Det faktum att jag (och antagligen alla andra som går i skolan) har gått på helg nu känns ju helt fantastiskt! Hoppas på bra väder under denna långhelg så att jag får ridit och fotat mycket :P
Sitter just nu på brorsans rum och kollar på tbbt. Fönstret är vidöppet och det är ändå varmt♥ Idag har det regnat nästan hela dagen, så jag blev väldigt blöt när jag gick från bussen till PS innan... Men igår däremot var vädret fantastiskt! Satt ute och skrev på mitt SO arbete samtidigt som jag solade ryggen och blev rejält brun för att bara suttit ute i två timmar :o Gött var det!
Nu ska jag fortsätta kolla på serier. Eller jag kanske till och med startar en film, vi får se!
Kram på er!
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab