www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Vitsippor ute i backarna står

 
 
 
Canon EOS 600D + Diverse objektiv
Första bilden fotade jag med Malins kamera
Hejsan! Det var ett tag sedan jag kikade in och skrev något här. Anledningen är helt enkelt att jag haft fullt upp med annat denna långhelg. I fredags var jag och mina bröder och lade in ved hos farmor och farfar. Efter att vi ätit av farmors goda mat cyklade jag hem och bakade :) På kvällen åkte vi till Mjöhult där mammas syskon har ett sommarhus. Mina kusiner från Dalarna är nere nu så vi hade lite kalas :)
 
Igår tog jag och Malin cyklarna och cyklade iväg till "Asparekullen" där det alltid är fullt med vitsippor! Det är helt sjukt vad mycket blommor där är, väldigt svårt att fånga det på bild, men ni ser ungefär på första bilden :) Helt vitt!! Vi var där första maj förra året, och förutom att det var varmare då så var det sig likt. Vi gick runt och fotade, lyssnade på musik och pratade i nästan två timmar, underbart♥ Jag blev jättenöjd med bilderna, så det kommer fler!
 
Min kusin Agnes sov här i natt och i förmiddags var vi ute i stallet. Jag red först och sedan fick hon skritta en stund i slutet :) Nu ska jag snart åka iväg på ett möte om en rolig grej jag ska på i slutet av sommaren, väldigt spännande!
Comments
Posted by: Ylvaminnie

Åh va fint! Önskar det fanns ett sådant ställe här där jag bor! Tittade på bilderna från förre året och hjälp, du har utvecklats! Way to go Alma!

Svar: Det var helt underbart!!Åh tack! Känner också att jag utvecklats en del, övning ger färdighet!
Alma Bengtsson

2013-05-13 @ 08:20:22
URL: http://www.ylvaminnie.wordpress.com
Posted by: Jessica Högberg

Vilket härligt hav av vitsippor!!

Svar: Det var det verkligen!
Alma Bengtsson

2013-05-13 @ 11:32:45
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab