www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

All the small things

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Hej allihop! Hade tänkt blogga tidigare idag men när jag kom in från stallet försvann strömmen och vi fick inte ström förrän efter nästan 2 timmar, sååå... var lite svårt att blogga då.
Har inte hänt så mycket idag alltså. Funderade på om jag skulle kolla på The Hunger Games igen, även om jag inte gillade den så mycket. Blir lite sugen på att se filmen nu när jag läser boken... Men det får bli en annan dag! :)
Kram på er!
-
Hi everyone! I was about to post something here earlier today but when I got in from the stables the electricity went out... It was away for almost two hours so it was a bit hard to blog at that time ;)
So it haven't happened much today. I was thinking of watching The Hunge Games agan, even though I didn't like it very much... I want to watch it again now, while I'm reading the book... But let's save that for another day! :)
See you! xx
Comments
Posted by: Sofia

hihi knasbilder men så fina ändå! :D

svar: hihi ja! ♥

Svar: blir ju knas ibland :3 Tack!! ♥
Alma Bengtsson

2013-11-26 @ 21:10:54
URL: http://skimmer.blo.gg
Posted by: Isabella Berger - Fotografi

Längesedan jag var med om strömavbrott, varje gång det blåser mycket så hoppas jag att strömmen går haha! Tycker det är så mysigt :p

Svar: Ja det kan vara ganska mysigt ibland! Det var lite konstigt att strömmen försvann nu för det var helt vindstilla... Menmen! :)
Alma Bengtsson

2013-11-26 @ 21:44:24
URL: http://szalai.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab