www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Expelliarmus!

Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55/3,5-5,6 IS
Bild från igår.
Hejsan allihopa! Hur är det med er? Ska jag vara ärlig så är det inte så bra med mig, har fått en rejäl förkylning. Tur att vi slutar tidigt på fredagar säger jag bara! Gick 10 min tidigare från sista lektionen för att hinna med bussen så var hemma vid två. Har 1,5 km till och från busshållplatsen, så när jag kom hem efter den cykelturen kändes hela mitt huvud bedövat... Inte så nice.
Var på Gekås igår, köpte lite grejer. Köpte hårolja som jag har behövt jättelänge och idag kom pappa hem från frisören med en flaska hårolja till mig också, haha! Så nu har jag så det räcker lääänge :)
Nu ska jag nog titta på Downton Abbey. Säson 4 har börjat nu, men har inte tittat på ett enda avsnitt än!! (olikt mig) Älskar denna serien, så bring it on Season 4!
-
Hello everybody! How are you all doing? I am not feeling very well actually, I've caught a horrible cold. Lucky we finish school early on fridays, so I'm home at around 2pm. I have to cycle for like 5 minutes to come to my bus stop, so after that little tour home my head felt stunned... Not a very nice feeling.
Went to Sweden's biggest shop/supermarket yesterday. It's called "Gekås Ullared" and it lies about 20 minutes from where I live so that is nice :) Bought some nice stuff, but not much. People who live far from this supermarket who can go maybe once a year shop for thousands and thousands of Swedish crowns, it's insane! Since I live so close I go there more often, so I don't buy very much everytime I'm there :) I daresay you do not want to be there when theres a lot of people - the record for one day is 27 500 people! That day they sold stuff for 25,8 million Swedish crowns, which is around £2,4 million! Insane, that is.
Now I'm going to watch the first episodes of season 4 of Downton Abbey! I love Downton Abbey, so I'm really exited for this season! :)
Comments
Posted by: Isabella Berger - Fotografi

Åh säsong 4 är så bra! Har inte sett hela dock, följer den på 1:an, är typ avsnitt 3 eller 4 nu haha :) Krya på dig!

Svar: Ja den är verkligen grymt bra!! Har sett de tre första avsnitten nu :DTack du!
Alma Bengtsson

2013-11-23 @ 17:14:42
URL: http://szalai.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab