www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

got them glasses on

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Hejhej! Idag i skolan var det en snubbe som skulle föreläsa om hur man ska tänka när man ljudsätter film, tystnad, ljud i allmänhet etc. etc. Var nog den mest långrandiga person jag någonsin stött på... behöver jag säga att det var långtråkigt att sitta och lyssna från 9-14?
Har lite dåligt med bilder nu, även fast jag i flera veckor fotat typ hela tiden? Haha, vet inte hur detta har gått till. Fotade i alla fall bilderna ovan innan, och blev ganska nöjd! Såg inte bra ut till en början, men efter en vända i photoshop så! Vad tycker ni?
Nu ska jag sätta mig och titta på Suits som är en serie jag precis fäst mig vid. Ni borde kika in den!
Kram på er!
-
Hello guys! School today was super-boring... There was some old man who'd wrote film music and he talked from 9am to 2pm, so... kinda tired after that.
Took these↑ photos before. I like 'em! They didn't look good at first, but after a round in photoshop they're presentable ;) Whatcha think?
Going to watch an episode of Suits now. I like that tv-show, you should check it out! :)
xo
 
Comments
Posted by: Julia emovän

jag tycker dem blev underbara!

Svar: Tack finis!!
Alma Bengtsson

2013-11-05 @ 21:33:42
URL: http://macrophotos.blogg.se
Posted by: Molly

Ser bra ut! Både stilen på bilderna och brillorna passar bra ihop tycker jag!^^ Får lust att gå in på en secondhandbutik och försöka hitta lite udda föremål att fota. Nu lär jag väl inte hitta något bara för det, men ibland blir man förvånad över vad man kan fynda!;)

Svar: Tack så mycket Molly!Låter som en jättebra idé tycker jag! :)
Alma Bengtsson

2013-11-05 @ 21:44:28
URL: http://nordwest.blogg.se
Posted by: Moa

Hej Alma! Riktigt fina bilder, som alltid! :) Coolt med de blå solglasögonen. Du följer mitt fotokonto på instagram! ;)

Svar: Åh tack! :)Haha, jaså det är du det! :) Hejhej!
Alma Bengtsson

2013-11-05 @ 21:58:38
Posted by: Magda - Fotografi

sv: Nej men vad fantastiskt, åh.

2013-11-06 @ 21:31:47
URL: http://magdasportfolio.blogg.se/
Posted by: Ellen

Sjukt snygga brillor!

Svar: Tackar! :D
Alma Bengtsson

2013-11-08 @ 19:32:24
URL: http://ellennilsson.blo.gg

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab