www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Äppelträd

 
Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Två bilder från igår, älskar den översta bilden♥
Hola folket! Var sjukt jobbigt att gå upp imorse, var t.o.m. nästan mörkt när jag cyklade till bussen :( Men hade piggnat till ganska bra när jag väl kom till skolan!
Inget direkt spännande hände i skolan. När jag kom hem käkade jag en clementin och började kolla på serien Community. Den verkar ganska bra, någon som sett den? :)
Rörde ihop en pannkakssmet innan jag gick ut i stallet och fixade. Sedan stekte jag pannkakor till kvällsmat, mums! Var jättelängesedan jag åt pannkakor, så det var riktigt gott :)
Fick även reda på att jag vunnit en goodiebag med Isadora-produkter hos Annawii! Blev så glad när jag fick reda på det verkligen!! :D
Nu ska jag sätta mig vid tv:n och bara ta det lugnt tills jag ska sova. God natt!
-
Hola peeps! It was very hard to get up this morning, it was dark when I cycled to the bus... Not funny!
Haven't done very much today. Made some pancakes for dinner, which was good :) It's been a very long time since I ate pancakes! :o
And I found out that I won a goodiebag with Isadora-products at Annawii's blog! I am really happy for that, wow! :D
Now I'm going to chill out in front of the TV, night! 
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab