www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Devon Exchange - Day 4 Sweden

Japp, dags att visa bilder från fjärde dagen i Sverige!
(Tredje dagen hade vi "homestay" då engelsmännen bodde hemma hos oss svenskar. Jag visade de som bodde hos mig runt på gården, vi cyklade till sjön och badade och var på gekås. Fotade inget då, därav inget eget inlägg om den dagen)
Fjärde dagen började med att vi sjöng för Maja som fyllde sjutton år! :) Vi käkade frukost innan vi satte oss på bussen som skulle ta oss till Liseberg! På bussen sjöng vi en del och hade det trevligt :)
Nu låter jag bilderna tala! 
Bilder fotade av: Mig, Dan Grist, Hannah Frost, Stuart Walter och Carl Holmén
Comments
Posted by: SARA ♥

Så fina bilder!


svar; Ja, den första snön föll i Torsdags, men det var inte alls mycket.

Svar: Tack så mycket!
Känns lite tidigt med snö än tycker jag :o Fast iofs är de snart november...
Alma Bengtsson

2013-10-19 @ 22:04:31
URL: http://sarasfotoalbum.blogg.se
Posted by: FlizanLizan

Härliga bilder :D

Svar: Tack! :D
Alma Bengtsson

2013-10-19 @ 23:18:33
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab