www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Devon Exchange - Last day

Ja, nu kommer sista inlägget om Devonutbytet, sorgligt men sant!
Vi drog in till Varberg för "Treasure Hunt" vilket var kul. Det slutade fatiskt med att mitt lag med det bästa namnet (Three and a half Women), vann! :) Hurray!
Om jag inte minns fel så spelade vi brännboll när vi kom tillbaks till Stättared dä vi bodde. Har aldrig spelat en så lång brännbollsmatch! Men har heller aldrig spelat en sån rolig!
På kvällen satte vi ihop alla bord till ett enda stort och käkade tacos, hur mysigt som helst♥ 
Vi svenskar hade förberett en liten spökvandring för engelsmännen denna kväll, spännande! :) Första gruppen skrämde vi rejält, men den andra gruppen hade ficklampa så det var inte lika kul... Började blixtra också och alla trodde att det var jag som tog kort, haha!
Körde lite lekar på kvällen och några av oss var uppe rätt sent. Ville ta vara på sista kvällen liksom. Sa att vi skulle gå och lägga oss när vi började bli trötta men halvsov väl i soffan en timme innan det hnde nåt haha.
Sedan åkte de hem dagen efter :( Körde en hejdåkram-ring så alla fick krama varandra hej då. Sorgligaste biten var när deras buss hade kommit och alla kramades igen :'(
Bästa som hänt mig, saknar dem så!♥
Photos by: Me, Dan Grist, Rebekkah Hoskin, Hannah Frost, Maja Nilsson and Lisa Antonsson
Har ni inte sett dessa filmerna så rekommenderar jag dem, då får ni se hur kul vi hade!
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab