www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Lonely road

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50 1,8 II
Bild från igår.
Fredag igen ja! Har bara tre lektioner på fredagar vilket är skönt, slutar 13.40 :) Sista lektionen är digitalt skapande och eftersom jag var färdig med uppgiften där så satt jag och redigerade lite bilder från medialektionen igår. Min fotolärare visade mig en cool effekt man kan få på bilderna med hjälp av ett triangelprisma, och jag fick låna med ett hem, så det ska testas i helgen :D 
Gick ut och sysslade hos grisarna när jag kom hem, ganska mysigt att gå där i svinhuset helt själv, man kan vara i sin egen lilla värld, samtidigt som man gör nytta haha :) 
Det hände en ASHÄFTIG sak innan ikväll! Igår skickade jag en länk på twitter till fotografen Tom Leishman (min favoritfotograf♥) och frågade om han inte kunde ta en titt, och han svarade idag!! Blev så glad!! Ni kan läsa konversationen genom att klicka →HÄR←.
Nu ska jag nog sätta mig och titta på film och dricka ett stoooort glas vatten (så törstig, haha). Vi hörs!
-
Friday again, huh? The weeks are just flying away! Time flies for real!
My photography teacher showed me a cool effect you can get with the help of a prism today, and I got to borrow one, so I will try that this weekend :) 
I went out to the pigs when I came home from school. Kinda nice to walk around there, daydreaming while you're working haha :) 
By the way, my fav photographer Tom Leishman my tweet today!! So happy!! You can read the conversation down below :)
I think I'm going to start a film now, and drink a biiig glass of water, so thirsty haha! :) See ya!
Click!↑
.
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab