www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Malin

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Den här måndagen har gått så snabbt att jag knappt hunnit blinka! Dagarna bara swischar förbi!
Har bara haft teoretiska lektioner och ett "litet" hål på 2 h och 40 min... Menmen! Har regnat en del idag med, lite deprimerande om jag får säga det själv. 
Bilden ovan ska jag nog ha med i mediaprojektet "Sorg" vi har nu. Inte riktigt vän med kompositionen så kanske beskär den. Vi får se.
Minns ni när jag länkade den här videon? Den försvann från youtube dagen efter att jag länkat den, men är nu uppe på Bastilles VEVO-kanal! Hoppade och halvskrek när jag såg att den fanns ute igen, haha... Blev så glad!!
Hur har eran måndag varit?
-
This Monday have literally gone so fast that I haven't had time to blink! The days just flies away!
It's been raining the whole day too, kinda depressing...
The photo above will be one of the photos for my "sorrow" project in Media. I'm not really friend with the composition, I may crop it... We'll see.
Do you remember when I linked this video? It disappeared from youtube just the day after I linked it, but today they put it on Bastille's VEVO-channel! Literally jumped and screamed when I saw it, haha... So happy!!!
How has your Monday been?
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab