www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

när man inte har så mycket pengar...

...det är då man hittar en massa fina saker som man skulle vilja ha. Är det bara jag som börjat tänka på vad jag önskar mig i julklapp, haha? Bastilles LP hade suttit fint, vinyler är så fina! En massa McFly och Harry Potter-stuff sitter ju aldrig fel. Och så lite kläder och skor på det!
Håller på att betala av min telefon så har inte så mycket pengar atm. Meeeen ska se till och jobba kanske två eftermiddagaar i veckan - minst och så ska jag jobba på lovet också! Cash flow.
-
When you don't have any money, you always find nice stuff. Bastille's LP would've been nice to have. Mcfly and Harry Potter-stuff is always cool. And shoes and clothes on that!
I must start working more, so I can get a bit more money. At least two afternoons/week. Cash flow.
Comments
Posted by: Jossan

Åh, Harry Potter, världsbäst ju!

Svar: Verkligen!! <3
Alma Bengtsson

2013-10-20 @ 19:10:29
URL: http://morotenpeter.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab