www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

union jack

HTC One | Snapseed
Tjena! Måndag igen ja, väldigt vad helgen gick snabbt! 
Idag har det inte hänt så mycket utöver det vanliga. Åkte till farmor och farfar efter skolan för att äta våfflor(♥) och när jag kom hem mockade jag och tog in Koolio. Nu ikväll har jag underhållit mig själv med att måla naglarna↑ samtidigt som jag tittat på Williams Lista 2 och Med Clara Henry :)
Nu ska jag nog redigera lite bilder från när engelsmännen var här (måste ju bli klar med de bilderna snart haha...) eller så kanske jag sätter mig och ritar... vi får väl se! ;)
Kanske kommer det upp ett inlägg med bilder från utbytet innan jag kryper till kojs!
-
Hi there! Monday again!? That weekend went by fast...
Today I've been in school and after that I went to my grandparents for some waffles :) When I came home I took care of my horse and then I've painted my nails while watching some internet-tv-shows (? haha). 
I think I'm going to edit some photos from the Devon Exchange now... or draw something. We'll see, haha! 
 
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab