www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Billy and Me

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Hej hopp hallå allihop! Måste tipsa er om denna↑ boken som jag har som engelsk läsebok i skolan. Ni kanske inte kommer ihåg det men jag köpte den i London i början av sommaren eftersom jag hade hört så mycket bra om den. Har bara kommit till kapitel 7 men känner redan att detta kan bli en av mina favoritböcker! Vill bara fotrsätta läsa, och det är ju ett riktigt gott tecken :)
Gick i skolan tills 16.50 idag vilket är lite segt i och med att vi har ett hål på 2,5 h mitt på dagen... Åkte hem till Julia på håltimmen och rastade hennes hundar vilket var mysigt :) 
Slutar 16.50 imorgon med... Har lektioner ända från 8.30 så det blir en jobbig dag, men det ska nog klaras av! Förhoppningsvis får vi ändrat schemat igen tills nästa vecka ;)
 
Nu ska jag strax springa genom duschen och krypa till sängs för att läsa lite mer :) Blir nog inte denna↑ boken ikväll eftersom jag håller på att läsa Harry Potter and the Goblet of Fire också som jag snart läst ut. Vi hörs en annan dag, kram!
-
Hi everyone! I have to share this book↑ with you! I'm just on the 7:th chapter but it feels like this is going to be one of my favourite books :) I just want to continue reading!! That's the sign of a relly good book ;)
School didn't end until 16.50 today... Had a gap fo 2,5 hours in the middle of the day aswell so... yeah. The schedule kinda sucks ;)
I hope we can change our schedule till next week 'cause we doesn't end until 16.50 tomorrow aswell... Hate it! 
 
I'm going to take a shower soon and after that I'm going to bed :) I think I should read a bit more, but this time I'm going to continue with Harry Potter and the Goblet of Fire which I'm soon done with :) 
Hope you're all well!! xo
Comments
Posted by: Magda - Fotografi

Åh är den bra? Funderar på att köpa den i London, är det värt det? :)

Svar: Ja, jag tyckte jättemycket om den! :)
Alma Bengtsson

2013-09-12 @ 12:56:16
URL: http://magdasportfolio.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab