www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Ny design på G!

Japp, så är det! Har suttit och kodat hela dagen känns det som, och än så länge ser det riktigt bra ut (en sak som krånglar dock...)! Det kommer bli så snyggt när det är klart, det lovar jag er! Bredare inlägg så det blir större bilder och ingen sidomeny som tar uppmärksamhet. Allt fokus på inläggen och bilderna helt enkelt!
Behöver dock ny bild till headern, men får väl be Julia eller Malin att hjälpa mig att fota :)
Jag hoppas att jag kan bli klar med designen fram i veckan i alla fall! Ska bli så kul att visa den för er! :)
Nu ska jag krypa till kojs, skola imorgon ju :) Ni får ha det så bra så hörs vi!
-
Yes, that's right! New design coming up! I've been working all day on this design, and it looks relly good! I have more work left, but I hope I can put it up here this week :) I can't wait to show you!! I like it so much, and it's not even done yet! :)
Going to bed now, school tomorrow :) Have a good time and I'll see you!
Comments

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab