www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Schemaändring och självporträtt

 
 
 
Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Mer seriösa bilder är på väg... Jag lovar, haha!
Tjänamosch! Imorse när vi kom till skolan fick vi reda på att de ändrat schemat ännu en gång, vilket betyder att vi nu inte slutar 16.50 en enda dag!! Hur skönt som helst verkligen, blir så jobbigt med så långa dagar.
Jag fick världens fotoidé när jag var i skolan så när jag kom hem tog jag kameran och stativet och cyklade iväg till en bra fotoplats. Bilderna kanske inte blev riktigt som jag tänkt mig, men där ska nog vara några bra i alla fall! :) 
Imorgon är det media hela dagen i skolan, älskart! Taggad till tusen! :D 
-
Heeey! When we came to school today they told us that the schedule has been changed again and that means we no longer have lessons till 16.50 anymore!! Not a single day!! Yay!
I got a great self-portrait idea when I was in school so I took my tripod and my camera and took the bike to a nice location. The pictures didnät come out exactly as I thought they should, but there are at least a couple of good ones! :)
Tomorrow it's media in school all day long, love it!! I'm really keen on that this week! :D
Comments
Posted by: Julia Rajkovic

vilka söta bilder!

Svar: hähä tack!
Alma Bengtsson

2013-09-04 @ 20:19:58
URL: http://macrophotos.blogg.se
Posted by: Anna

hur ser ditt schema ut ?

Svar: Jadu, lite svårt att förklara haha :3
Alma Bengtsson

2013-09-05 @ 17:15:25

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab