www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

shopping

H&M
Hejsanhejsan! På håltimmen idag stack jag och Julia ner till stan för att shoppa lite. Har kikat på nätet efter enkla toppar att ha till min svarta kjol och jag hittade tre stycken på H&M som jag gillade! Jättemjukt material i alla tre och ganska slapp passform, precis som jag vill ha det! Ett par overknee-strumpor slank med också, börjar ju bli kallt nu ;)
Nu ska jag springa genom duschen och sedan krypa ner i sängen! God natt :)
-
Hi there! Me an Julia went for some shopping today and I found these↑ nice tops :) I like them very much!! Found a nice pair of overknee socks as well, I will need them now when it's getting colder :)
Going to take a quick shower before bed, night!
Comments
Posted by: Hannah Gerdemark

Åh så snygga kläder och vilken fin blogg du har! Hur är det med dig? :)

Svar: Tack så mycket! :)
Alma Bengtsson

2013-10-01 @ 21:27:35
URL: http://hannahgerdemark.webblogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab