www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Walk with me

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Hej! Som ni kanske förstod när ni såg förra inlägget så har jag varit med Malin idag! Senast vi sågs var på marknaden för nästan en månad sedan... Alldeles för lång tid sedan! 
Vi fotade lite porträtt som kommer upp här så småningom. Vi pratade också en massa - såklart.
Angående bilderna ovan så kunde jag inte bestämma mig för om jag gillade färg eller svartvitt bäst... Den översta bilden tror jag att jag föredrar svartvit medan den undre är snyggast i färg... hmmm. Vad tycker ni? :)
-
Hi! As you maybe understood by the last post I've been with Malin today! It's been almost a month since the last time we saw each other... Too long!
We took some portraits and talked a lot of course.
I couldn't decide if I prefered the pictures above in b/w or colour... I think the first picture looks better in b/w but the second picture lokks best in colour... hm. What do you think? :)
Comments
Posted by: Madelene Englund

Härliga bilder:)

Svar: Tack! :)
Alma Bengtsson

2013-10-01 @ 12:37:56
URL: http://madeleneenglund.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab