www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Stayin' out to watch the sunset

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
 
Hej på er! Fick en liten inspirationskick innan när jag såg solen gå ner, så jag gick ut och fotade lite. Trodde jag skulle frysa i bara kjol och skjorta, men det gjorde jag faktiskt inte! Sprang ju i och för sig fram och tillbaka för att trycka på avtryckarknappen (fjärrisen nådde inte på så långt avstånd) så höll mig varm :P
 
Hade ju som sagt kvartssamtal med alla lärare idag. Kan inte säga annat än att det gick bra, hehe ;) Är påväg dit jag vill (eller redan där) i alla ämnen så det känns superbra! Ska lägga på lite mer krut nu i slutspurten så jag når dit jag vill :)
 
Kram på er allihopa♥
-
Hi guys! I got a bit of an inspirational kick tonight when I saw the sunset so I ran, literally, out to take some photos. I thought I should freeze to death (not really) in just a skirt and a shirt, but I did barely feel cold! Well, I ran to and from the camera for every photo, so I guess I kept myself warm :P
 
Hope you all have had a nice day, because I've had :) Love you all♥
Comments
Posted by: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Härlig bild :))

Svar: Tack Johanna! :)
Alma Bengtsson

2014-04-01 @ 23:29:38
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Posted by: Isabella - Szalai Fotografi

Jättefin bild! :D

Svar: Tack Isabella!! :D
Alma Bengtsson

2014-04-02 @ 13:27:00
URL: http://szalai.blogg.se
Posted by: Emma

Hur lyckas du få in rätt fokus?! Har alltid problem med det ;) Köpte en fjärrris med sladd för några månader sen men sladden är bara 50cm så det hjälpte inte så mycket.. ;)

Svar: Åh, men så tråkigt!! Har en fjärris utan sladd som ska nå från 10 meters avstånd, men tycker inte det funkar när man är längre än 5 meter ifrån... Men det är ju fortfarande nåt! :) Annars ställer jag en stol eller något och ställer in fokus på det :)
Alma Bengtsson

2014-04-02 @ 19:54:41
URL: http://emmaomelros.blogg.se
Posted by: Maria Ekblad

Åh vad fint!

Svar: Åh tack!!
Alma Bengtsson

2014-04-02 @ 21:07:17
URL: http://dreamsof.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab