www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

a bouquet of tulips

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Lånade mammas tulpanbukett och fotade lite.
 
Hejhej! Skrev inte nåt direkt igår, men jag hade en mysig kväll. Snackade skype med Julia och Simon och sedan kollade jag på serier. Senaste avsnittet av Agents of S.H.I:E.L.D. var så sjukt bra!! Riktigt spännande och förvirrande och bara wow. Se den serien!
Idag är det lördag, alltid lika skönt :) Har inte gjort så mycket mer än att jag ridit och fotat. Ikväll blir det mello och sen ska jag hjälpa pappa med mjölkningen. En lugn kväll helt enkelt! (precis som alla mina kvällar haha)
Hoppas ni får en fin kväll!
-
Hi everyone! I didn't really write anything here yesterday but I had a nice and cozy evening, skyping with Julia and Simon and then I watched some tv-shows. Agents of S.H.I.E.L.D. is sick right now! The last episode was so good and confusing and just wow!
Saturday today! Always good :) I haven't done very much today. I've been riding and photographing. Tonight I'll help dad to milk the cows, so quite chill evening. Just as all my evenings are :)
Hope you all have a nice Saturday night!
Comments
Posted by: Ellen

Härligt med lite vårkänsla! Var kommer ljusslingan ifrån? :))

Svar: Ja visst är det! :) Ljusslingan är köpt på gekås :)
Alma Bengtsson

2014-02-09 @ 17:03:01
URL: http://soon.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab