www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

But if you close your eyes, Does it almost feel like Nothing changed at all?

Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55/3,5-5,6 IS
 
Denna bilden har jag fotat till en uppgift vi har nu i digitalt skapande, där man ska "tolka titeln". Har fått 8 titlar att tolka och denna bilden går under "Det finns ett barn inuti". Jag blev faktiskt väldigt nöjd med den! Vad tycker ni? :)
Var ute och fotade på digitalt skapande idag till detta projekt och jag klättrade bl.a. upp i ett träd för att få en bild till titeln "Ur ett djurs perspektiv". Har inte laddat in bilderna än, men där ska nog finnas något användbart. Älskar att klättra i träd förresten! Alltid gjort. Ska hålla i en idrottslektion någon gång på gymnasiet, undrar om man kan ha trädklättring då!? Hade ägt.
 
Har även hunnit med att jobba lite denna soliga (!!!!) fredag. Kvällen spenderas väl framför nya avsnitt av Tbbt och Communtiy. Hoppas ni får en fin kväll♥
-
Took this photo yesterday for a project we're doing in school. We are going to take 8 photos for 8 different titles, and this is for "There's a child inside". Today in class I actually had to climb a tree to take a photo "From an animals point of view". But I love climbing trees, so that was more than fine for me! :)
 
I have also worked a bit this sunny (!!!!) Friday. I'll spend the evening with new episodes of Tbbt and Community. I hope you all have a nice friday night♥
Comments
Posted by: Magda.

Jättebra gjort ju!!

Svar: Taaack Magdis!!
Alma Bengtsson

2014-01-10 @ 21:14:28
URL: http://magdasportfolio.blogg.se/
Posted by: Malin Bengtsson

Haha ååh kan inte jag får komma o vara med på din trädklättrar-lektion då?!

Svar: Självklart, du lär ju behöva det ;) ;)
Alma Bengtsson

2014-01-10 @ 21:28:19
URL: http://mauolin.blogg.se/
Posted by: louise

riktigt fint blev det!

Svar: Tack!! :)
Alma Bengtsson

2014-01-10 @ 22:31:39
URL: http://www.havsdimma.blogg.se
Posted by: Alma Dahlström

Vilken rolig uppgift, jag tycker du lyckades jätte bra!

Svar: Ja, jätterolig!! Tack så mycket!
Alma Bengtsson

2014-01-10 @ 22:59:34
URL: http://almadahl.blogg.se
Posted by: Isabella Berger - Fotografi

Tycker trädklättring borde vara obligatorisk tränings-uppgift på idrotten, hade det varit det så hade jag frivilligt varit med på idrotten när jag gick i skolan. Vilket jag nu inte var… :p

Svar: Håller med dig!! :D
Alma Bengtsson

2014-01-11 @ 00:12:50
URL: http://szalai.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab