www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

lazy sunday

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Tre från igår | Foto: Malin
 
Hej allihopa! Hur har ni det denna sega söndag? Jag kan säga att jag inte gjort jättemycket idag. Skulle jobbat i morse men eftersom jag inte haft sovmorgon på mer än en vecka så tog pappa det passet istället, så jag kunde sova ut :) Jobbade nu i eftermiddag istället. 
 
Största delen av denna dagen har jag läst, hade nästan glömt hur underbart det är att bara sjunka in i bokens berättelse. Just nu läser jag Nyckeln, som är sista delen i Engelsforstriologin. ÅH vad bra den är! Vill inte att den ska ta slut! Har läst nästan 400 sidor sedan i onsdags... SÅ bra är den!! Alla borde läsa de böckerna.
-
Hi guys! How are you this lazy Sunday? I can say i haven't done very much today. Been reading most of the day actually. Worked an hour in the afternoon as well.
 
I'm currently reading a book callen Nyckeln (the key), which is the last part of the Engelsfors-triology. It's so good I can barely put it down! I've read almost 400 pages the last couple of days, but i don't want it to end... Reading-people, you feel me?
 
Comments
Posted by: Annika

Fina bilder!

Svar: Tack!!
Alma Bengtsson

2014-01-26 @ 18:48:19
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab