www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Dear summer

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
I måndags fotade jag studentporträtt på fina Lisa :) Blev många bra bilder! 
 
Idag har jag gått på sommarlov! Var på skolavslutning i skolan och fick gå upp på scen två gånger! Blev utsedd till "Årets Fotograf" på skolan (så himla roligt!!♥) och hamnade på delad 1:a plats i ettornas nutidskryss-tävling, så det var väldigt roligt! :D 
Imorgon springer Varbergs studenter ut, däribland min storebror Anton och min bästa vän Malin. Kameran hänger med mig under firandet, så har nog en del bilder att visa er efter det :) 
Har ni fått sommarlov än? :)
-
On the photos: Lisa
 
Today was my last day of school before the holidays, so I've got summer holidays now for about 9 weeks! I got a diploma and became the "Photographer of the Year" on my school which was very surprising and fun! :D
My brother and Malin are graduating tomorrow, so I think I'll take a lot of photos on the celebrations! :) 
Have you gone on summer holidays yet? :)
Comments
Posted by: Molly

Wow Grattis! Den benämningen är du verkligen värd!:D

Svar: Tack så jättemycket Molly :D
Alma Bengtsson

2014-06-11 @ 17:06:38
URL: http://nordwest.blogg.se
Posted by: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Jättefina bilder! :)) Kul med sommarlov! Jag har inga sånna längre. Kommer inte ens ha semester ;o

Svar: Tack Johanna! :)
Medan man går i skolan tar man det för givet, men man har ju inte sommarlov hela livet... Ska jobba det mesta i sommar också :) Tjäna lite pengar så jag kan köpa ny kamera!
Alma Bengtsson

2014-06-11 @ 20:48:20
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Posted by: Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Hehe ja, man gör ju det :p Fast jag jobbade typ alla mina sommarlov från jag var 16. Nu jobbar jag inte hela dagar, så det är inte så farligt ändå :))
Kul med ny kamera!

Svar: Ja, hoppas på att kunna uppgradera till en fullformat till hösten/vintern! :)
Alma Bengtsson

2014-06-11 @ 21:16:59
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Posted by: giime

Så vacker.

Svar: Visst är hon!
Alma Bengtsson

2014-06-12 @ 08:39:52
URL: http://giiiiimee.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab