www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

frustration

Gårdagens mello blev lite av en besvikelse. Har nog aldrig blivit så känslomässig under Andra chansen, haha. 
Jag hejade ju då på bästa State of Drama, röstade flera gånger. Grät av nervositet och andades ut lite när de gick vidare. Sen förstår jag inte riktigt VAD SOM HÄNDE!? Ni som följer mig på twitter förstår. Blev i alla fall glad att de inte mötte Outtrigger eller Helena i duellen, gillar båda de låtarna. Och sen går Linus till duell och jag är säker på att State of Drama ska gå till duell. Vi vet ju vad som hände. Alltså nej, jag var så arg och ledsen på svenska folket. Grät i frustration, ilska, sorg. Undrar om jag någonsin varit så fäst vid en mello-låt.
 
Nej, är så besviken. Folk verkade inte se att denna låten hade potential att gå långt i ESC...
 
Mvh Mello-nörden Alma
Comments
Posted by: Elin

Jag gillar din blogg jättemycket!

Svar: Åh tack så jättemycket!!
Alma Bengtsson

2014-03-02 @ 13:06:38
URL: http://egu.blogg.se
Posted by: Amanda [SPONTAN]

Åh vad jag älskar State of Drama, de borde verkligen ha gått vidare!

Svar: Ja, de är bäst!!
Alma Bengtsson

2014-03-02 @ 21:11:37
URL: http://spontan.blogg.se
Posted by: Moa - hobbyfotograf

Förstår din frustation. Blev så besviken och arg på svenska folket när Martin Stenmarck inte gick vidare. Älskar den låten!

Svar: :/
Alma Bengtsson

2014-03-06 @ 17:48:01
URL: http://moahakansdotter.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab