www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Smells like teen spirit

 
För något år sedan lyssnade jag jättemycket på Nirvana. Sedan hade jag ett lång uppehåll fam till nu typ. Nirvana äger. 
Favoritlåtarna just nu kan ni lyssna på här↓
 
Ni har väl inte missat min grymma musik-kategori?
-
About a year ago or so, I listened a lot to Nirvana. Then I stopped for some reason, but now I've found the love again. Nirvana rules.
My favourite songs atm can you listen to here↓
 
You haven't missed my awesome music-category, have you?
 
 
 
 
Comments
Posted by: Skoogh

Vet inte vilket som är bäst, Din blogg eller din otroligt grymma musiksmak!

Svar: Båda!? TACK SKOOGHIS
Alma Bengtsson

2014-03-25 @ 20:44:01
Posted by: Tove Kjaerran

Åh, Nirvana är så fina. Har kvar min stora flagga av Kurt på väggen, trots att jag inte lyssnar på dem så mycket mer kan jag inte ta ner den, det är liksom 2 år av mitt högstadieliv vi snackar om. Lyssna på Serve the servants ♥

Svar: Visst är de <3
La till den på min lista nu så jag inte glömmer!!
Alma Bengtsson

2014-03-25 @ 20:45:11
URL: http://tovekjaerran.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab