www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

tiredness

Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 18-55/3,5-5,6
 
Idag när jag kom hem från skolan kände jag mig oerhört trött och rastlös. Kände mig ungefär 0% inspirerad till något men eftersom jag var så rastlös tvingade jag mig ut och fotade lite ändå. Bilderna fick känslan av trötthet, förvirring och rastlöshet - precis som jag kände mig helt enkelt. (Julias reaktion när jag skickade en sneak peek på snapchat: "Alma har du en dyster själ", haha)
Blir att lägga sig tidigt idag, har varit trött i flera dagar nu. Behöver sömn så att kreativiteten kan komma tillbaka i samma takt som dagsljuset. Älskar att dagarna börjar bli långa♥
-
When I got home from school today I felt very tired and restless. I felt around 0% inspired for anything, but since I felt so restless, I went out to take some photos anyway. The pictures got the feeling of tiredness, confusion and restlessness - just as I felt. (Julia's reaction when I sent her a sneak peek on snapchat: "Alma, do you have a gloomy soul", haha)
 
Gotta go to bed early today, I've been tired for days. I need sleep so my creativity can come back as the days get longer. Love it. The daylight♥
Comments
Posted by: Ellen

Håller med om att det är så skönt med längre dagar och speciellt ljusare mornar!

Svar: Ja, det är underbart!
Alma Bengtsson

2014-03-27 @ 09:06:25
URL: http://soon.blogg.se
Posted by: Maja

Så fin bild!

Svar: Tack!!
Alma Bengtsson

2014-03-27 @ 20:47:16
URL: http://majamosen.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab