www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

VAGABOND

 
Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
 
Hej allihopa! Idag hade vi, som alltid på torsdagar, mediepoduktion hela dagen. Vi ska göra ett bildspel på 10 bilder enligt temat linjer, så idag lånade jag Julias cykel och letade linjer i stan. Cyklade inte direkt vilse, men jag visste inte heller var jag var, haha... Har bara varit Varbergsbo i hela mitt liv (skyller på att jag bor på landet) ;)
 
Fick några bilder i alla fall som jag tror att jag kan använda till arbetet :) Jag och Julia åt lunch med Ellen och sedan på rasten gick vi i lite affärer. Jag hittade ett par finfina skor↑! Behövde ett par vita eftersom det är svårt att matcha vinrött med alla färger (typ... rosa), och föll för dessa med lite platå från Vagabond :) Härligt, nu kan sommaren komma!
-
Hi everyone! Today, as every Thursday, we had Media all day. We shall a slideshow with at least 10 photos and the theme is Lines. I borrowed Julias bike and cycled through the city to find some lines. I didn't really get lost, but at some times I had no idea where I was, haha... And I have just lived in Varberg for all my life (although I live on the country, soo... ) ;) 
 
I think I got some nice photos for the project :) I ate lunch with Julia  and Ellen  and then on the break we went to some shops. I found a pair of nice shoes↑! I needed a pair of white sneakers, as burgundy doesn't match with everything (like... pink), and I fell for these with a little plateu from Vagabond :) Lovely, summer can come now!
Comments
Posted by: Emma Grann Fotografi

Snygga bilder! :)

Svar: Tack Emma! :)
Alma Bengtsson

2014-03-06 @ 22:26:50
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Posted by: ctinas

sv: Ja det är de verkligen!! Helt fantastiskt :D

2014-03-07 @ 13:29:30
URL: http://ctinasunnegardh.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab