www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

ELEMENTS - KINA GRANNIS

Kina Grannis släppte sitt album idag och jag håller precis på att lyssna igenom det. Vad ska jag säga egentligen... så himla fint, vackert, fantastiskt, underbart. Lyssna på det HÄR.
(överväger att köpa denna bundlen för den är ju bara så... åh)
(notera att Kina Grannis herself följer mig på twitter och har svarat på mina tweets flera gånger jag är så otroligt tacksam♥)
(glöm inte att eurovision börjar ikväll MYCKET viktigt!! Heja Sanna!)
 
Två singlar från albumet:
Comments
Posted by: Karolin

Oj vad fint, tack för ny favorit!!!!!!

Svar: Kul att du gillade det, för jag älskar det verkligen! Superbra att ha på när man pluggar, tipstips!!
Alma Bengtsson

2014-05-07 @ 19:27:12
URL: http://nyckelntillfrihet.com
Posted by: Karolin

JAg hade spa kväll igår och lyssnade igenom hela hennes album, blown away!! :)

Svar: så mysigt!!
Alma Bengtsson

2014-05-08 @ 15:29:30
URL: http://nyckelntillfrihet.com

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab