www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

nocturne

 
HTC One + VSCOCam
Animals as Leaders | TesseracT
 
Igår kväll var jag på Fängelset i Göteborg och såg Animals as Leaders och TesseracT. Det var helt sjukt bra! Såg TesseracT i vintras också, men de spelade mycket längre denna gången (eftersom det bara var två band istället för fyra) så det ägde ganska mycket. Inte lyssnat så mycket på Animals as Leaders men de var bra. TesseracT var bäst. De spelade mina favoriter, Resist och Nocturne, så jag var mer än nöjd efteråt.
-
Went to Gothenburg yesterday to see Animals as Leaders and TesseracT. All I can say is that it's was fricking awesome. Amazing. Magical.
 
Comments
Posted by: Rättelsepolisen

De spelade längre denna gången eftersom de headlineade denna gången, förra gången var dom bara support ;)

Svar: Jag vet Anton ;) Blogg.se misstänker att du är spam btw
Alma Bengtsson

2014-10-07 @ 13:51:42
Posted by: ami

jag har bara hört på ryktesvägar att dem är bra, kanske värt att lyssna på? :)

Svar: det är dem!!
Alma Bengtsson

2014-10-07 @ 14:03:41
URL: http://twofaced.se/
Posted by: Venice

Livemusik is the shit :D

Svar: hell yeah :D
Alma Bengtsson

2014-10-08 @ 12:54:29
URL: http://iamvenice.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab