www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Liseberg

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
 
Hej på er! Anledningen till att jag inte bloggat i helgen ser ni här↑. Har varit på Liseberg med Hallands Kalvelit hela helgen så har inte haft tid att sitta vid datorn. Det är alltid lika kul att komma upp till Liseberg och svara på frågor om Showmanship, kor, lantbruk, etc. Det är sjukt hur lite folk verkligen vet om lantbruk... Så det är nog bra att vi får komma dit och bilda dem lite! :)
Åker ju inte så mycket på Liseberg p.g.a. min fobi för åkattraktioner. Kållerado is my thing, älskar den! Flume Ride är också helt OK nu, åkte den inte alls för 3 år sedan. Tog ett stort steg och åkte JukeBox... Hjälp alltså. Skakade under hela färden och efteråt sa mina kompisar att jag var helt blek i ansiktet haha... Fobier är inte att leka med!
-
Hi everyone! The reson to why I haven't blogged this weekend is because I've been at Liseberg, Sweden's greatest theme park, with my Showmanship-club to show people what Showmanship is and what we farmers do. It's crazy how little people know about agriculture!!
I don't go on many rollercoasters because of my phobia. I'm OK with like three or four, and went on one this year that I haven't been on since I was little... Help. Thought I was gonna die, seriously, I was shaking so much. My friends told me I had been all white in my face haha... Don't play with your phobias kids!
Comments
Posted by: Emma Grann Fotografi

Härliga bilder!! :)

Svar: Tack Emma! :)
Alma Bengtsson

2014-09-15 @ 20:58:50
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/
Posted by: Cornelia

Jättefina bilder! :D

Svar: Tack! :D
Alma Bengtsson

2014-09-15 @ 21:29:12
URL: http://neliiaah.blogg.se
Posted by: Tovvsan

Verkligen härliga bilder!

Svar: Tack så mycket!
Alma Bengtsson

2014-09-16 @ 07:59:29
URL: http://tovvsan.blogspot.se/
Posted by: Isabella - Szalai Fotografi

Åh vad roligt! Härlig blandning, kor och karuseller haha. :P JukeBox är min favorit karusell, men större berg och dalbanor har jag sån otrolig fobi för, usch!

Svar: Jaa :D
Den var inte så illa egentligen, eller ja... Jag hade klarat åka den igen, kanske till och med kan lära mig att åka den :)
Alma Bengtsson

2014-09-16 @ 16:52:12
URL: http://szalai.blogg.se
Posted by: Isabella - Szalai Fotografi

Jag tycker det är roligt att slungas runt lite och sen älskar jag musiken haha! Men Bergbanan eller Balder osv, huhu, nej! Bara nej!

Svar: Eller Helix... Ser ut som en dödsmaskin...
Alma Bengtsson

2014-09-16 @ 18:14:20
URL: http://szalai.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab