www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

One with nature

Canon EOS 500D + Canon Lens EF 50/1,8 II
Photo credit: Julia Rajkovic
 
Hej på er! Bloggar ganska sent idag, men har knappt varit hemma innan nu :) Jag, Julia och Ellen drog till Valle efter skolan och fotade lite, det var väldigt trevligt! Fick däremot cykla som en galning till bussen för att inte missa den... Men det är smällar man får ta :)
När jag kom hem tog jag och mamma med picknick-korgen och körde iväg till pappa som var ute på åkern och sådde. Första picknicken-i-åkerkanten för i år tror jag! Minns när jag var liten och jag, mina bröder och mamma tog med kvällsmat till pappa och så picknickade vi i kvällssolen. Så himla mysigt :')
 
Bloggar nog inget imorgon för ska ut på äventyr! Riktigt taggad! Äventyret innhåller: tågresa, fotografering och tävling... Ni får veta mer på söndag! Kaaanske instagrammar något under dagen imorgon, följ mig här.
Kram på er!
-
Hi everyone! Late blogging today, but I haven't been home until now. Julia, Ellen and i went to Valle after school and we had a little photoshoot. It was so much fun! :) Though I had to go as fast as I possibly could on the bike so that I wouldn't miss my bus... But yeah.
Mum and I took the pick-nick basket filled with food with us and drove out to dad who were out on the fields. I remember how we always did that when I was little, mum, my brothers and I. It so cosy to have a pick-nick with the whole family when the sun's going down :')
 
I don't think I'll have time to post anything here tomorrow, I'm going out on a small adventure actually! The adventure contains: trains, photography and a competition... You'll see on Sunday! Until then, follow me on instagam, might post something there tomorrow.
 
//Alma xoxo
Comments
Posted by: Maria

Åh superfin bild!

Svar: tack!!
Alma Bengtsson

2014-09-05 @ 21:25:45
URL: http://dreamsof.blogg.se/
Posted by: Emilia Sjödin

sjukt snygg bild! :)

Svar: tack så mycket! :)
Alma Bengtsson

2014-09-05 @ 21:41:24
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/
Posted by: Molly

Superhärlig bild! Tror jag kan ha en aning om vad det är för tävling du ska på, får passa på att önska dig ett stort lycka till!c:

Svar: Tack!!
Hihi :3 ska göra mitt bästa!!
Alma Bengtsson

2014-09-05 @ 21:41:32
URL: http://nordwest.blogg.se
Posted by: Ellen

Gud vilken fin bild!

Svar: Tack!!
Alma Bengtsson

2014-09-11 @ 10:22:42
URL: http://ellendahlgren.blogg.se

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab