www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Tamron 16-300mm F/3.5-6.3 Di II VC PZD

Canon EOS 600D + Canon Lens EF 50/1,8 II
 
Titta vad jag har fått hem! Fick ett sms i förmiddags om att jag fått ett paket från Lina och blev så glad! Kan inte riktigt fatta att jag vunnit ett objektiv, haha... Galet är ordet! Ska bli kul att börja använda det! Är väldigt ovan med zoom och har endast använt mitt 18-55mm när jag behövt vidare vinkel än 50mm, och detta är ju 16-300mm så det täcker allt! :) 
 
På tal om kameragrejer! Planerar att köpa ett nytt kamerahus inom den närmsta framtiden och ska då sälja mitt Canon EOS 600D-kit (kamerahus+18-55mm) samt mitt 55-250mm-objektiv + IR-fjärr. Är någon intresserad så kontakta mig på: [email protected] så kan vi prata mer!
-
Look what I collected at the post office today! The lens I won last week! I'm so happy, can't really understand that I won... Crazy!! :) I'm not really used to zoom lenses, I only use my 18-55mm when I've needed a wider angle than 50mm, but I'm really excited to try this 16-300mm lens out more! It's gonna be peeeerfect for travelling!
Comments
Posted by: Moa - hobbyfotograf

Grattis till vinsten! Gör gärna en recension på detta objektiv framöver :)

Svar: Tack!! Bra idé, får se! :)
Alma Bengtsson

2014-09-17 @ 15:51:38
URL: http://moahakansdotter.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab