www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

Helt fantastiskt

Canon EOS 600D + Canon Zoom Lens EF-S 55-250/4,0-5,6 IS
Loreen Talhaoui, vinnare av Eurovision Song Contest 2012 i Baku, Azerbaijan. Jag är fortfarande i chocktillstånd. En sådan upplevelse, att få se sitt älskade land vinna ESC är helt magiskt! Jag var mer nervös under omröstningen än vad jag var inför min konfirmation, fattar ni hur nervös jag var eller!? Oh my god, Loreen är en stjärna. Hon är så sjukt duktig så det var inte mer än rätt att hon vann! Ni anar inte hur mycket jag skulle vilja gå på ESC finalen nästa år, som är i SVERIGE. :love: :love: :love:
Comments
Posted by: malin

Ska vi spara pengar och gå?!??!! :D

2012-05-27 @ 17:25:27
URL: http://mauolin.blogg.se/
Posted by: malin ツ

Ja eller hur! För hur ofta är det i sverige lixom?! Men om det blir fööör dyrt så får vi iaf åka till göteborg när det är deltävling? :D

2012-05-27 @ 22:11:13
URL: http://mauolin.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab