www.katrinarosales.se www.chawo.blogg.se

My 2013 - November

 
November startade med att jag hängde med Fantastic Team.
November started with a day with Fantastic Team.
 
Jag spenderade mycket tid i skolans studio.
I spent a lot of time in the studio in school.
 
Jag fotade oerhört mycket självporträtt.
I took loads of self portraits.
 
Tog mig an mitt allra första fotouppdrag (på egen hand).
Did my very first photo-job (on my own).
 
Tog även lite bilder på min katt. Ja det var väl det som hände i november.
I also took some photos of my cat. That was kind of what happened in November.
 
Comments
Posted by: Magda.

Alltså älskar alla HP-relaterade bilder.<3

Svar: hihi jag med <3 tack!
Alma Bengtsson

2014-01-01 @ 18:01:22
URL: http://tionolltva.blogg.se/

Comment the post here:

Name:
Remember me?
E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

photoab